60 blogs om webjournalistik/kommunikation – Flere?

Stefan Bøgh-Andersen fra Overskrift.dk har bedt mig samle en oversigt over folk, der blogger om webkommunikation.

Nedenfor finder du en oversigt over de første, jeg har sat på listen. Kriterierne er subjektive: “At man bidrager med væsentligt indhold, at og at hovedfokus er på webkommunikation”. Det kan være svært at trække en præcis grænse mellem kommunikation, journalistik, sociale medier på nettet, m.v. – så det gør jeg ikke. Men, de blogs jeg har taget med, har alle et pænt fokus på nye medier.

Samlet set giver det dagligt læsestof, som du enten kan skimme på Overskrift.dk’s tema-side om web-kommunikation eller kan hente ind i dit foretrukne rss-værktøj.

Hvis du kender blogs – inklusiv din egen – som burde være med på listen, så send mig en mail (ernst@ernstpoulsen.com), en besked på Twitter (@ernstpoulsen) eller smid et link i kommentarfeltet. (Tak til dem der allerede bidraget).

Blog / Navn

.

4 responses to “60 blogs om webjournalistik/kommunikation – Flere?

  1. Det er ikke alle der er lige godt opdateret, men en fantastisk liste faktisk. Mange nye er blevet added til min reader.

    Jeg savner mediehack.elmose.com og hvis det ikke er for nørdet, så microformats.dk og GeoJournalistik.dk. Sidstnævnte heller ikke opdateret i lang tid.

  2. Pingback: Tweets that mention 45 blogs om webjournalistik/kommunikation – Flere? « Ernst Poulsen’s Weblog -- Topsy.com

  3. Hej Ernst

    Hvad med Astrid Maria Nielsen http://astridmaria.dk
    Det er da vist lige i målgruppen

Skriv et svar

