Køb min viden

Du kan købe min viden og min hjælp
Uanset om du skal have skrevet en enkelt artikel eller redigeret et helt magasin hjælper jeg gerne med opgaven. Det kan være, du har en ledig webstilling. Det kan være, du har en konkret opgave på dit website. Jeg kan sikkert hjælpe.

Giv mig et ring eller send en mail, så finder vi ud af, om jeg er den rette til lige det job. Det koster ikke noget at spørge.

Artikler/artikelpakker
Har du et projekt, et blad eller et par artikler du har brug for hjælp til, så ring. Research, vinkling og journalistik er det jeg har beskræftiget mig med siden 1997.

Jeg leverer jævnligt artikler og nyhedsbreve til kunder. Ring og lad os få en snak om omfanget, så giver jeg et tilbud.

Et par eksempler:
\ Fast skribent på  SAMDATA Magasinet siden 2011. Leverer artikler, redigerer medlemsblad, laver podcastindslag, videointerviews, nyhedsbreve, etc.

\ Interviews til årsrapporter. Årsrapporter er ofte tørre gennemgange med mange tabeller. Med et par skarpe interviews står jeres visioner tydeligere.

\ Ghost-writing af leder-artikler, blogindlæg, mv. Få hjælp til at ud

\ Kunde-cases. Lad mig interviewe dine kunder så de kan forklare, hvorfor det kan betale sig at arbejde sammen med jer.

\ Fotografering. Artikler lever altid bedre med et vellignende portræt. Se eksempler på min Pinterest-side.


Presserådgivning
Omtale i medierne kan være en genvej til større synlighed og troværdighed i mediebilledet. Men hvad skal der til for at blive omtaltt?

Jeg kan hjælpe med at vurdere, om jeres historie opfylder nyhedskriterierne og hjælpe jer med at spore jer ind på, hvilke medier og journalister, der skal kontaktes.

Medieomtale er ikke en eksakt videnskab, men hårdt arbejde der kræver både viden, omtanke – og lidt held. Til gengæld kan effekten var altafgørende.

Tekstforfatter / projektmedarbejder
Har I et større projekt, hvor hele websitet skal skrives om fra bunden? Skal I have hjælp til at få en app i luften.

Jeg kan hyres ind for kortere eller længere perioder. Giv mig et ring, så finder vi ud af, om det passer sammen med mine øvrige opgaver.

Webstrategi – de store linier
Det er ofte nemmere at se et website udefra. Hvad får brugerne ud af at besøge sitet? Hvad er formålet?

Du slipper ikke selv for at involvere dig i opgaven, men jeg kan hjælpe med at sætte gang i – og styre processen. Så har I bagefter et klarere billede af, hvor I vil hen, hvorfor det er fornuftigt – og hvad der skal forandres for at nå derhen.

Denne type af opgaver varierer utroligt i omfang, og derfor starter vi med at tage en snak om dine behov og forventninger, før vi snakker pris.

Usability – noget er galt
Næsten alle sites har godt af et par friske øjne. De fleste sites “sander til”, efterhånden som det ene lille ekstra initiativ efter det andet dukker op.

Har du brug for en gennemgang af dit site, så ring. På en-to dage kan vi typisk få beskrevet nogle af de værste problemer, så du har et godt udgangpunkt for at få rettet op på sitet, få lappet hullerne og fjernet de værste bøffer.