Køb min viden

Du kan købe min viden og min hjælp
Uanset om du skal have skrevet en enkelt artikel eller redigeret et helt magasin kan jeg sikkert hjælpe.

Giv mig et ring eller send en mail, så finder vi ud af, om jeg er den rette til lige det job. Samtidigt giver jeg et tilbud på, hvad det vil koste at udføre opgaven.

Og det koster ikke noget at spørge.

Artikler/artikelpakker/klippekort
Du kan både hyre mig til opgaver, der tager få timer eller købe et klippekort til fx. en uge.

Udgangspunktet er Journalistforbundets takster for fagjournalistik, og der er selvfølgelig rabat, hvis du har en større opgave, der skal udføres.

\ Timepris: 900 kr. (ex. moms)
\ Ugepris: 26.000 kr. (ex. moms)

Journalistik er momsfrit, mens der bliver lagt moms på fotoopgaver.


Et par eksempler

\ Interviews til årsrapporter: Årsrapporter er ofte tørre gennemgange med mange tabeller. Med et par skarpe interviews står jeres visioner tydeligere.

\ Ghost-writing: Få hjælp til at udtrykke din holdninger i leder-artikler, blogindlæg eller interviews.

\ Kunde-cases: Lad mig interviewe dine kunder, så de kan forklare, hvorfor det kan betale sig at arbejde sammen med jer.

\ Fotografering: Artikler bliver altid bedre med et vellignende portræt eller en tilhørende reportage-serie. Se eksempler på min Flickr-side.

\ Presserådgivning: Omtale i medierne kan være en genvej til større synlighed og troværdighed i mediebilledet. Jeg kan hjælpe med at vurdere, om jeres historie opfylder nyheds-kriterierne og hjælpe jer med at spore jer ind på, hvilke medier og journalister, der skal kontaktes.

Tekstforfatter / projektmedarbejder: Har I et større projekt, hvor hele websitet skal skrives om fra bunden? Skal I have hjælp til at få en app i luften. Jeg har prøvet det før.

Læs mere om nogle af de konkrete opgaver, jeg har løst.


Lad os starte med en åben snak

Nogle af mine kunder ringer, og spørger om jeg kan skrive en artikel eller en brochure-tekst for dem. Det kan jeg selvfølgelig.

Men, af og til kan det betale sig at bakke et skridt, og se på, hvad målet egentlig er. Hvilke målgrupper er det, du ønsker at nå med dit budskab, og hvordan får du dem i tale. Hvor skal artiklen publiceres, og hvilke kanaler skal i brug for at budskabet når frem?

Hvis vi tager os tid til at tage den snak, bliver slutresultatet ofte bedre.